loading...
فول سانگ | بزرگترین مرجع دانلود موزیک
nima بازدید : 23 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

 

Iman Gholami   2new Track دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام مثل من مثل تو

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام مثل من مثل تو با بالاترین کیفیت
ترانه ، آهنگ و تنظیم : ایمان غلامی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

MP3 – 320

Iman Gholami – Mesle Man Mesle To

MP3 – 128

Iman Gholami – Mesle Man Mesle To

 

متن آهنگ جدید ایمان غلامی بنام مثل من مثل تو :

کی مثل من میشینه پات یه روزی تا کور بشن چشایی که همیشه دنبالتن

کی مثل تو می تونه دل بکنه از دلم بفهم حالم و عاشق شدم

♫♫♫♫♫♫

تو هر دفعه که بام بد شدی

از این دل ساده رد شدی

بهت وابسته تر شدم

نگام کن شکسته تر شدم

نگام کن شکسته تر شدم

تا کی باید اینجا باشه تموم خاطرات تو

تو هر چی بد بودی با من اما همیشه داشتم هوات و

همیشه داشتم هوات و

آخر یه روز این غصه های لعنتی میشکنه

غرورم و بهم حالم و بهم حالم و

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ایمان غلامی بنام مثل من مثل تو

♫♫♫♫♫♫

کی مثل من میشینه پات یه روزی تا کور بشن چشایی که همیشه دنبالتن

کی مثل تو می تونه دل بکنه از دلم بفهم حالم و عاشق شدم

♫♫♫♫♫♫

منبع: پاپ موزیک

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 202
  • بازدید ماه : 477
  • بازدید سال : 1,190
  • بازدید کلی : 5,638