loading...
فول سانگ | بزرگترین مرجع دانلود موزیک
nima بازدید : 26 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

Reza Sadeghi Bidari Shab دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام بیداری شب

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام بیداری شب با بالاترین کیفیت
ترانه ، آهنگ و تنظیم : رضا صادقی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

MP3 – 320

Reza Sadeghi – Bidari Shab

MP3 – 128

Reza Sadeghi – Bidari Shab

 

متن آهنگ جدید رضا صادقی به نام بیداری شب :

بعد از یه عمری عاشقی نصیب ما چی شد به جز یه پیرهن مشکی و یه جاده و بی همسفری

اون همه بیداریه شب چی داشت واسه ما غیر از این تنهایی سرد و سیاه با یه غم در به دری

شبا که دلتنگی تو قلبم و داغون می کنه چشمای خیسم بدجوری هوای بارون می کنه

تو خودمی بدون تو حس می کنم که پیر شدم به جون تو بدون تو از خودم حتی سیر شدم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رضا صادقی به نام بیداری شب

♫♫♫♫♫♫

ببین چه تاریکه شبام، شبام و با ستاره هاش ببین چه غمگینه صدام خوشی هام دوباره باش

هر چی که از من باقیه پیشکش مهرت می کنم عشقم و مثل حلقه ای میام و دستت می کنم

♫♫♫♫♫♫

بعد از یه عمری عاشقی نصیب ما چی شد به جز یه پیرهن مشکی و یه جاده و بی همسفری

اون همه بیداریه شب چی داشت واسه ما غیر از این تنهایی سرد و سیاه با یه غم در به دری

با یه غم در به دری

منبع: پاپ موزیک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 471
  • بازدید سال : 1,184
  • بازدید کلی : 5,632